RENOVERINGEN KLAR

12.10.2019

""Renoveringsprojektet" jag startade i mitten av juli (inte nåt som har att göra med hus denna gången) är klart. Målbilden jag satte upp var att inom 90 dagar få en sixpack och för att ha ett visuellt och tydligt mål att jobba mot valde jag grundaren av The Six Pack Revolution - Scott Harrison som är en helt otrolig person när det gäller att motivera och coacha en grupp (flera sammanlagt då cirka 1800 pers över hela världen gjort detta gemensamt) att nå sitt mål.

Jag kan verkligen från botten av mitt hjärta rekommendera alla detta program - inte bara för en hälsosammare och starkare kropp (och i vissa fall en sixpack 😉) utan för att det bygger upp så mycket inre styrka.
  

Klicka på bilderna så blir dom större!

Mer information om mitt "projekt" här.

Tack Scott och hela SPR 🙏🏻❤️😊

Asthmarevolution.com 2019
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång